Beoordeeld met een 4.9/5

Aanvraag
OFFERTE

VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen


1. Hoe werkt het aanmelden bij EnergieLeveren?

Voor het aanmelden bij EnergieLeveren hebben wij een handleiding gemaakt. Klik hier om deze handleiding te openen.

2. Moet ik mijn meterkast verzwaren?

Het kan voorkomen dat er te veel stroom opgewekt gaat worden via je nieuwe zonnepaneel systeem. Het is dan noodzakelijk om de hoofdaansluiting van je meterkast te verzwaren. Kijk hier wat verzwaren voor jou gaat inhouden.

3. Wat is salderen?

In Nederland bestaat de regel van het salderen. Kort uitgelegd dit zorgt ervoor dat de stroom die je opgewerkt hebt van je verbruik mag afhalen. Wek je dus net zoveel stroom op in een jaar als dat je gebruikt dan heb je geen kosten meer voor je eigenstroom. Klik hier om nog meer over het salderen te weten te komen.

4. Moet ik nog BTW betalen voor mijn zonnepanelen?

Nee in 2023 zijn zonnepanelen BTW vrij. Dit betekend dat er 0% btw betaald moet worden over jou nieuwe installatie. Wel zitten hier een aantal regels aan. Zo valt bijvoorbeeld het vervangen van je huidige meterkast buiten deze BTW regeling. Voor hulp en adviezen omtrent de BTW kun je bij ons terecht. Lees hier meer over BTW op zonnepanelen

Zonnepanelen


1. Welke gegevens hebben jullie allemaal nodig?

Als je bij ons een aanvraag doet hebben wij op zijn minst de volgende gegevens nodig: Naam, Telefoonnummer, Adres, E-Mailadres en jouw huidige energieverbruik. Klik hier om een aanvraag te doen.

2. Is mijn dak geschikt voor zonnepanelen?

Niet elk dak is geschikt voor zonnepanelen, dit heeft met een aantal factoren te maken. Denk hierbij aan de hoeveelheid zon op een dag, de hellingshoek, het materiaal en de richting van het dak. Om dit goed te controleren voeren wij een schouw uit. Dit kan op locatie of op afstand plaatsvinden. Hier kun je direct een afspraak inplannen voor een online schouw.

3. Wat doen jullie tijdens een schouw?

Tijdens een schouw kijken we of uw dak geschikt is voor de plaatsing van zonnepanelen. Hierbij wordt vooral gekeken naar de hoeveelheid zon op een dag, de hellingshoek, het materiaal en de richting van het dak. Als we op afstand schouwen bekijken we met onze software vanuit de lucht jouw dak en hopen daarmee een goed oordeel te kunnen vellen. Als dit niet het geval is willen we graag nog een keer op locatie komen schouwen. Een online schouw kun je hier plannen.

4. Wat doen jullie tijdens een installatie dag en hoelang duurt het?

Bij een installatie dag draait het vooral om het zorgvuldig monteren en installeren van jouw zonnepanelen en omvormer. Hiervoor komt er een montageteam en elektricien langs. De tijd die het kost om zonnepanelen te plaatsen is ongeveer een werkdag. Dit is afhankelijk van het aantal panelen en het soort dak dat je hebt. Heb jij nog vragen over de installatiedag? Neem dan contact op.

5. Met welke panelen werken jullie?

Wij werken momenteel voornamelijk met de panelen van het merk Longi Solar. De type panelen die wij gebruiken zijn voornamelijk de Silver Frame en de Full Black. Klik hier en hier om de productomschrijvingen van deze panelen te lezen.

6. Wat is het verschil tussen een serieel en parallel systeem?

De zonnepanelen kunnen op twee manieren met elkaar verbonden worden, serieel en parallel. Met een serieel systeem worden de panelen achter elkaar geschakeld, deze manier van installatie word gebruikt als de zonnepanelen geen schaduw vangen en allemaal hetzelfde georiënteerd zijn. Met een parallel schakeling worden de zonnepanelen apart van elkaar gebruikt. Wanneer een paneel schaduw heeft is dat niet van invloed op de rest van de panelen. Een parallel schakeling wordt gebruikt wanneer er kans is op schaduw of als de panelen op verschillende dak oriëntaties geplaatst wordt. Voor meer informatie over zonnepanelen kun je hier vinden.

7. Wat is salderen?

Bij salderen met zonnepanelen wordt de opgewekte stroom van de zonnepanelen vergeleken met de stroom die je van het energienet afneemt. Als je meer stroom opwekt dan je verbruikt, wordt het overschot terug geleverd aan het net en ontvang je hiervoor een vergoeding van je energieleverancier. Deze vergoeding wordt later verrekend met de stroom die je op een ander moment van het net afneemt. Het is gunstig om zoveel mogelijk van je eigen opgewekte stroom te gebruiken, omdat de vergoeding voor terug levering meestal lager is dan de prijs die je betaalt voor stroom van het net. Zo kun je besparen op je energierekening. Meer informatie is hier te vinden.

8. Wat maakt salderen interessant?

Zonnepanelen hebben verschillende voordelen, waaronder:

  1. Kostenbesparing: Zonne-energie kan uw energierekening verlagen, omdat u energie opwekt die u niet hoeft te kopen van een energieleverancier. Bovendien kunt u het overschot aan energie terugleveren aan het elektriciteitsnetwerk en daarvoor vergoeding ontvangen.
  2. Duurzaamheid: Zonnepanelen zijn een duurzame en milieuvriendelijke manier om energie op te wekken, omdat ze geen fossiele brandstoffen gebruiken en geen schadelijke stoffen uitstoten die bijdragen aan klimaatverandering.
  3. Onafhankelijkheid: Zonnepanelen maken het mogelijk om uw eigen energie op te wekken en minder afhankelijk te zijn van energieleveranciers. Hierdoor bent u minder gevoelig voor stijgende energieprijzen en mogelijke storingen in het netwerk.
  4. Meerwaarde voor uw huis: Zonnepanelen kunnen de waarde van uw huis verhogen en kunnen aantrekkelijk zijn voor potentiële kopers of huurders die op zoek zijn naar energiezuinige woningen.

Meer informatie over salderen is hier te vinden.

9. Zijn zonnepanelen veilig?

Het is van groot belang om de veiligheid van zonnepanelen serieus te nemen en de nodige maatregelen te treffen om risico’s op het gebied van elektriciteit, brand en weer te voorkomen. Vind hier meer informatie over de veiligheid van zonnepanelen.

10. Hoe bepalen wij hoeveel panelen u nodig heeft?

Wij plannen samen met jou een schouw in. Hier letten wij op de volgende punten:

  • Elektriciteitsverbruik
  • Behoefte
  • Wensen

Aan de hand van deze aspecten bepalen wij samen met jou hoeveel panelen je nodig hebt. Mocht je in de toekomst bijvoorbeeld een elektrische auto willen kopen, dan kunnen we kijken naar panelen met micro-omvormers. Deze zijn uit te breiden. Meer informatie over de hoeveelheid zonnepanelen kun je hier lezen.

11. Wat is een omvormer?

Een omvormer is een elektronisch apparaat dat de gelijkstroom die door zonnepanelen wordt geproduceerd, omzet in de wisselstroom die huishoudelijke apparaten en het elektriciteitsnet gebruiken. Het is een belangrijk onderdeel van een zonnepanelensysteem omdat het ervoor zorgt dat de opgewekte energie bruikbaar wordt. Er zijn verschillende soorten omvormers beschikbaar, zoals stringomvormers, micro-omvormers en power optimizers, elk met hun eigen voor- en nadelen. Lees hier meer over omvormers.

12. Wat is het verschil tussen Watt en Wattpiek?

Watt is een maateenheid van vermogen die de hoeveelheid energie per seconde aangeeft die wordt gebruikt of geproduceerd. Wattpiek, daarentegen, is een eenheid van vermogen die wordt gebruikt om het maximale vermogen van een zonnepaneel aan te geven onder standaard testomstandigheden. Dit betekent dat de Wattpiek-waarde van een zonnepaneel laat zien hoeveel energie het paneel kan produceren in optimale omstandigheden, zoals bijvoorbeeld wanneer het zonlicht direct op het paneel schijnt zonder obstakels. Lees hier meer over het verschil tussen Watt en Wattpiek.

13. Wat is gelijkstroom?

Gelijkstroom (DC) is een elektrische stroom die in een vaste richting stroomt, van de positieve pool naar de negatieve pool van een elektrische bron, zoals een batterij of zonnepaneel. Het verschilt van wisselstroom (AC), waarbij de stroomrichting periodiek omkeert. Gelijkstroom wordt veel gebruikt in elektronische apparaten die een constante stroom nodig hebben, terwijl wisselstroom wordt gebruikt in huishoudelijke apparaten en het elektriciteitsnet. Hier kun je meer lezen over gelijkstroom en wisselspanning.

14. Heb ik een vergunning nodig?

Over het algemeen is het niet nodig om een vergunning aan te vragen voor het plaatsen van zonnepanelen op een schuin of plat dak van een woning of gebouw, omdat dit valt onder het “recht op plaatsing”. Dit betekent dat je zonder vergunning zonnepanelen mag plaatsen op je eigen dak, zolang je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Lees hier meer over vergunningen.

15. Wat is het verschil tussen een fysieke schouw en telefonische schouw?

Er zijn twee methoden om te bepalen of een woning geschikt is voor zonnepanelen: een schouw op afstand en een schouw op locatie. Een schouw op afstand gebruikt luchtfoto’s en/of satellietbeelden om een schatting te maken van het aantal zonnepanelen dat kan worden geïnstalleerd. Een schouw op locatie wordt uitgevoerd door een specialist van De Groene Generatie, die de geschiktheid van een woning voor zonnepanelen beoordeelt door het dak te inspecteren op oriëntatie, dakconstructie. Plan hier jouw online schouw in om direct te kijken naar de mogelijkheden

16. Kost het geld om een offerte aan te vragen?

Nee een offerte is GRATIS en vrijblijvend. Wil jij een offerte aanvragen om te zien wat de mogelijkheden zijn voor jouw woning? Vul dan snel de offerteaanvraag in op onze website.

17. Hoe lang duurt het voor ik mijn investering heb terugverdient?

Hoe lang het duurt om uw zonnepanelen terug te verdienen hangt af van verschillende factoren, zoals de initiële kosten, de hoeveelheid energie die de panelen produceren, de energieprijzen en eventuele subsidies. Over het algemeen duurt het tussen de 6 en 10 jaar voordat u de investering in uw zonnepanelen heeft terugverdiend. Hierna beginnen de panelen winst op te leveren en kunt u besparen op uw energierekening. Het is belangrijk op te merken dat de terugverdientijd per situatie kan verschillen en dat het raadzaam is om deskundig advies te vragen van De Groene Generatie voor een nauwkeurige schatting. De levensduur van zonnepanelen is gemiddeld 25 tot 30 jaar, dus u kunt nog vele jaren van uw investering profiteren.

18. Kom ik in aanmerking voor subsidie?

Soms is het mogelijk om subsidie te krijgen voor het plaatsen van zonnepanelen. De beschikbaarheid en voorwaarden van de subsidies kunnen per land en regio verschillen. In Nederland kan bijvoorbeeld de Subsidieregeling Energiebesparing Eigen Huis (SEEH) worden gebruikt voor het verduurzamen van uw eigen woning met zonnepanelen. Daarnaast bieden sommige gemeenten ook subsidies aan om de installatie van zonnepanelen aan te moedigen. Het is verstandig om te onderzoeken welke subsidies er beschikbaar zijn in uw omgeving en wat de specifieke voorwaarden zijn om hiervoor in aanmerking te komen. Lees hier verder of jij in aanmerking komt voor subsidie voor zonnepanelen.

19. In welke maanden leveren zonnepanelen het meeste op?

Zonnepanelen presteren over het algemeen het beste in de zonnige maanden van het jaar. Dit betekent dat ze doorgaans meer elektriciteit produceren in de lente en zomer, wanneer de zonnestraling sterker is en de dagen langer zijn. De exacte hoeveelheid energie die wordt opgewekt kan echter variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, zoals de locatie van de zonnepanelen, de hoek en oriëntatie van de installatie, het weer en de kwaliteit van de panelen. Het is echter mogelijk dat zonnepanelen in sommige gebieden het hele jaar door voldoende zonlicht opvangen om een aanzienlijke hoeveelheid stroom te genereren, zelfs in de herfst en winter. Lees hier meer over opbrengsten van zonnepanelen in verschillende maanden.

Accu’s


1. Wat is een thuisbatterij en hoe werkt het?

Een thuisbatterij is een opslagsysteem voor elektriciteit dat thuis kan worden geïnstalleerd. Het werkt door energie op te slaan van zonnepanelen of het elektriciteitsnet, zodat deze later kan worden gebruikt wanneer er weinig zonne-energie is of wanneer de elektriciteitsprijs hoog is.

2. Kan een thuisbatterij binnen en buiten worden geïnstalleerd?

Ja, de meeste thuisbatterijen kunnen zowel binnen als buiten worden geïnstalleerd. Het is wel belangrijk om ervoor te zorgen dat de batterij op een veilige en geschikte locatie wordt geïnstalleerd.

3. Kan ik een thuisbatterij gebruiken als ik geen zonnepanelen heb?

Ja, het is mogelijk om een thuisbatterij te gebruiken zonder zonnepanelen. Je kunt de batterij bijvoorbeeld opladen met elektriciteit van het elektriciteitsnet wanneer de tarieven laag zijn en deze gebruiken wanneer de tarieven hoog zijn. Bliq is een toevoeging aan je thuisbatterij zodat jij kunt profiteren van de prijsschommelingen op het stroomnet. 

4. Welke gegevens hebben jullie allemaal nodig?

Als je bij ons een aanvraag doet hebben wij op zijn minst de volgende gegevens nodig: Naam, Telefoonnummer, Adres, E-Mailadres en jouw huidige energieverbruik. Ook is het voor een accu-systeem belangrijk om te weten of er een zonnepanelensysteem aanwezig is.

5. Wat doen jullie tijdens een schouw?

Nadat wij u een indicatieve offerte hebben gestuurd komen wij langs voor een schouw. Dan bekijken we of onze indicatieve offerte ook echt uitvoerbaar is. Zo kunnen we eventueel nog aanpassingen aan het legplan maken, mocht dat nodig zijn.

6. Hoelang duurt het om een thuisbatterij op te laden?

De oplaadtijd van een thuisbatterij is afhankelijk van de grootte van de batterij en de oplaadmethode die je gebruikt. Over het algemeen duurt het enkele uren tot een dag om een thuisbatterij volledig op te laden.

7. Wat doen jullie tijdens een installatie dag en hoelang duurt het?

Bij een installatie dag draait het vooral om het zorgvuldig monteren en installeren van jouw accu en eventueel ook zonnepanelen en een omvormer. Hiervoor komt er een montageteam en elektricien langs. De tijd die het kost om jouw accu te plaatsen is ongeveer een werkdag.

8. Zijn thuisbatterijen veilig?

Ja, thuisbatterijen zijn veilig om te gebruiken. Onze thuisbatterijen zijn ontworpen met de nieuwste veiligheidsvoorzieningen om ervoor te zorgen dat de batterij veilig en betrouwbaar is tijdens het gebruik. Elk onderdeel van de batterij is zorgvuldig geselecteerd en getest om ervoor te zorgen dat deze voldoet aan de hoogste kwaliteits- en veiligheidsnormen. Daarnaast zijn onze accu’s niet brandbaar.

9. Hoe groot is een accu?

Onze  lithium-ijzer-fosfaat LiFe(PO4) thuisbatterijen hebben een afmeting van 57x38x35-95 cm (LxBxH), afhankelijk van het model.

10. Hoe duur is een batterij ongeveer?

Reken op een bedrag van tussen de €750,- en €1000,- per Kwh.

11. Hoeveel energie kan een thuisbatterij opslaan?

De hoeveelheid energie die een thuisbatterij kan opslaan, is afhankelijk van de grootte van de batterij en het merk en type batterij dat je kiest. De meeste thuisbatterijen hebben een opslagcapaciteit van enkele kilowattuur.

12. Is een accu gevaarlijk?

Een accu is in principe niet gevaarlijk. Wij zorgen ervoor dat de accu op een veilige manier wordt geplaatst en aangesloten.

13. Waar moet de batterij geplaatst worden?

Het is belangrijk dat de batterij op een droge en vorstvrije plaats wordt geplaats. Een accu geeft werkt meest efficiënt op kamertemperatuur..

14. Ik heb al zonnepanelen, kan hier een batterij bij?

Dit kan zeker. Wij zorgen er voor dat de bestaande zonnepanelen op de accu worden aangesloten.

15. Hoelang kun je met een batterij je huis voorzien?

Zolang jij meer stroom opwekt dan je verbruikt sla je stroom op in de accu. Je kan dus je huis voorzien zolang de zonnepaneelinstallatie goed blijft functioneren. Gemiddeld verbruiken huishoudens 10 kWh buiten de zonnen-uren. Je kunt je accu in de avond gebruiken en een deel in de ochtend.

16. Kan ik mijn auto er mee opladen?

De accu word gebruikt om energie op te slaan. Waar deze energie heen gaat is afhankelijk van de stoomvraag. Als je thuis komt en je gaat meteen je auto opladen is de batterij zo leeg. Kies je ervoor om de auto pas inde nacht te laden dan zul je de energie uit je batterij eerst zelf gebruiken voor bijvoorbeeld koken.

17. Kan ik de accu in de winter gebruiken?

Je kan je accu ook in de winter gebruiken. In de winter neem je dan waarschijnlijk meer af dan in de zomer.

18. Wat is Bliq?

Bliq is een energie management systeem wat het mogelijk maakt om met jou accu te handelen op de dynamische energie markt. Bliq zorgt ervoor dat jou batterij gevuld is met de goedkoopste stroom wanneer jij die nodig hebt. Wanneer je de goedkope stroom niet nodig hebt verkoopt bliq deze wanneer de prijzen hoog zijn. Wij zijn een installatiepartner van Bliq! Voor meer informatie klik hier.

19. Wat zijn de voordelen van een thuisbatterij?

Een thuisbatterij kan helpen om het gebruik van fossiele brandstoffen te verminderen, omdat het gebruik maakt van schone energiebronnen zoals zonne-energie. Bovendien kan het je helpen om geld te besparen op je energierekening, omdat je minder afhankelijk bent van het elektriciteitsnet.

20. Welke soorten thuisbatterijen zijn er?

Er zijn verschillende soorten thuisbatterijen beschikbaar, zoals lithium-ion batterijen, loodzuur batterijen en flow batterijen.

Tegenwoordig werken wij met lithium-ijzer-fosfaat LiFe(PO4) accu’s. Deze hebben een hoge capaciteit, zijn onbrandbaar en voor 95% recyclebaar.

 

21. Wat is de levensduur van een thuisbatterij

De levensduur van een thuisbatterij kan variëren van enkele jaren tot tientallen jaren, afhankelijk van het merk en type batterij dat je kiest. Over het algemeen hebben lithium-ion batterijen een levensduur van 10 tot 15 jaar.

Laadpalen


1. Welke gegevens hebben jullie allemaal nodig?

Om tot een goede offerte te komen hebben wij de volgende gegevens nodig: Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres.

2. Wat doen jullie tijdens een installatie dag?

Om tot een goede offerte te komen hebben wij de volgende gegevens nodig: Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres.

3. Welke laadpalen bieden jullie aan?

Wij bieden nu voornamelijk de merken Easee en Alfen aan. Klik hier om onze producten te bekijken.

4. Is mijn auto wel geschikt voor een laadpaal?

Zodra jouw auto elektrisch is kan die geladen worden aan een laadpaal. De kabels zijn universeel te gebruiken voor elke elektrische auto. Het is wel van belang de juiste kabel te hebben, hier helpen we je graag bij.

5. Komen jullie ook langs om de situatie op te nemen?

In principe doen wij alles op afstand. Alleen als wij twijfels hebben met betrekking tot de kabelroute of andere zaken komen wij langs om nog het een ander te checken.

6. Hoe snel laadt een laadpaal?

Het exacte antwoord op deze vraag hangt af van de laadpaal en de auto die u gebruikt. De meeste standaard laadpalen leveren een laadvermogen van 7,4 kW of 11 kW, wat betekent dat de laadtijd afhangt van het laadvermogen van uw auto. Bijvoorbeeld, als uw auto een laadvermogen van 7,4 kW heeft, zou uw auto ongeveer 5 uur nodig hebben om volledig op te laden van een lege batterij. Als uw auto een laadvermogen heeft van 11 kW, kan de laadtijd worden verminderd tot ongeveer 3 uur.

7. Waar kan ik een laadpaal plaatsen?

Je kan je laadpaal overal plaatsen op eigen terrein, het is hierbij wel van belang dat de laadpaal aan de meterkast aangesloten kan worden. We kijken graag samen naar de mogelijkheden voor jouw situatie.

8. Kan ik mijn laadpaal instellen?

Als wij komen installeren maken wij alles in orde. Wij zorgen er ook voor dat jouw laadpaal is ingesteld.

Installatie


1. Wat is de doorlooptijd tot installatie?

Bij De Groene Generatie begrijpen we dat tijd kostbaar is, daarom bieden wij onze klanten een snelle en efficiënte service bij het installeren van zonnepanelen.

De Groene Generatie zorgt ervoor dat het proces van aanvraag tot installatie zo soepel mogelijk verloopt en dat jij snel kunt genieten van de voordelen van zonne-energie. Door onze efficiënte werkwijze kunnen we een doorlooptijd van 4 tot 6 weken garanderen, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van onze dienstverlening.

2. Hoe ziet de installatiedag eruit?

De dag van installatie van uw zonnepanelen. Hieronder beschrijven we kort wat er op deze dag gebeurt:

  1. Installateurs arriveren op de afgesproken tijd. Op de dag van installatie komen onze installateurs op de afgesproken tijd bij u langs. Zij zullen zich voorstellen en u informeren over het proces van de installatie. Vervolgens zullen zij de nodige materialen uitladen en zich voorbereiden op de installatie.
  2. Plaatsing van de zonnepanelen De installateurs beginnen met het plaatsen van de zonnepanelen op het dak. Zij zullen ervoor zorgen dat de panelen op de juiste manier worden geplaatst, zodat deze optimaal kunnen functioneren. Het is mogelijk dat het nodig is om gaten te boren in het dak voor de bevestiging van de panelen.
  3. Aansluiting van de bekabeling Na het plaatsen van de panelen zal de bekabeling worden aangesloten op het elektriciteitsnetwerk van uw woning. Dit gebeurt op een veilige en professionele manier, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele risico’s.
  4. Afwerking en opruimen Na de aansluiting van de bekabeling zullen de installateurs ervoor zorgen dat alle kabels netjes worden weggewerkt. Daarnaast zullen zij ook alle rommel en afval opruimen, zodat uw woning er weer netjes uitziet.
  5. Testen van de installatie Als laatste stap zullen de installateurs de installatie testen om te controleren of deze naar behoren werkt. Zij zullen u informeren over de resultaten van de test en u eventueel uitleggen hoe u de zonnepanelen kunt monitoren.

Na afloop van de installatie zal onze installateur u informeren over de werking van uw nieuwe zonnepanelen en eventuele vragen beantwoorden. Bij De Groene Generatie streven we ernaar om de installatie van uw zonnepanelen zo soepel mogelijk te laten verlopen, zodat u snel kunt genieten van de voordelen van duurzame energie.

3. Hoe kan ik een aanvraag doen?

Wij zijn heel blij om te zien dat je interesse hebt in onze service. Een aanvraag kun je doen door te drukken op ‘offerte aanvragen’.

4. Groepenkastcheck

Bent u op zoek naar gemoedsrust als het gaat om uw elektrische systeem thuis of op het werk? Overweeg dan een groepenkastcheck! Een groepenkastcheck is een professionele inspectie van uw groepenkast om ervoor te zorgen dat deze veilig en up-to-date is.

Onze gecertificeerde elektriciens voeren een grondige inspectie uit van uw groepenkast, waarbij ze letten op potentiële problemen zoals overbelasting, verouderde bedrading en andere veiligheidsrisico’s. Indien nodig zullen ze ook aanbevelingen doen voor verbeteringen of reparaties om ervoor te zorgen dat uw systeem optimaal functioneert.

Met een groepenkastcheck krijgt u niet alleen gemoedsrust, maar ook de garantie dat uw elektrische systeem veilig en betrouwbaar is.

5. Moet ik mijn energiemeter vervangen?

Bent u op zoek naar gemoedsrust als het gaat om uw elektrische systeem thuis of op het werk? Overweeg dan een groepenkastcheck! Een groepenkastcheck is een professionele inspectie van uw groepenkast om ervoor te zorgen dat deze veilig en up-to-date is.

Onze gecertificeerde elektriciens voeren een grondige inspectie uit van uw groepenkast, waarbij ze letten op potentiële problemen zoals overbelasting, verouderde bedrading en andere veiligheidsrisico’s. Indien nodig zullen ze ook aanbevelingen doen voor verbeteringen of reparaties om ervoor te zorgen dat uw systeem optimaal functioneert.

Met een groepenkastcheck krijgt u niet alleen gemoedsrust, maar ook de garantie dat uw elektrische systeem veilig en betrouwbaar is. Lees hier meer over het vervangen van jouw energiemeter.

6. Hoe verbind ik mijn Solaredge omvormer opnieuw met WI-FI?

Hier kun je alles vinden over het verbinden met de WI-FI

7. Hoe verbind ik mijn Enphase omvormer opnieuw met WI-FI?

Hier lees je alles over het verbinden met de WI-FI.

8. Hoe verbind ik mijn Goodwe omvormer opnieuw met WI-FI?

Hier lees je alles over het verbinden met de WI-FI.